menu

Poczta e-mail stanowi istotną część strategii marketingowej online, bez względu na to, czy jesteś dużą czy małą firmą. Przy ponad 280 miliardach e-maili wysyłanych każdego dnia, jest to zdecydowanie jeden kanał marketingowy, którego nie należy ignorować.

 

email marketing webstrategieZaangażuj swoich klientów, jak nigdy dotąd

Jeśli masz świetny produkt lub usługę, będziesz chciał powiedzieć o tym klientom. Pomyśl o e-mail marketingu jako o megafonie, który ci to umożliwia.

Niezależnie od tego, czy jest to B2C czy B2B, dzięki kampaniom pomożemy Ci osiągnąć większy sukces marketingowy. Możemy również pomóc Ci zachować zgodność z RODO. 

Jeśli dopiero zaczynasz korzystać z e-mail marketingu, możemy sprawdzić Twoje potrzeby. Jeśli potrzebujesz pomocy w zarządzaniu kampaniami, projektowaniu, segmentacji lub automatyzacji marketingu i ulepszaniu ich, skontaktuj się z nami, aby dowiedzieć się, jak możemy pomóc. Zapewniamy elastyczną usługę reklamową e-mail, która może rosnąć wraz z Tobą i jest zarządzana przez naszych doświadczonych specjalistów.

 

Właściwie podzielona na segmenty i profesjonalnie zarządzana kampania e-mail pomoże Ci:

  • Docierac i angażować do docelowych odbiorców,

  • Budować zaufanie i lojalność klientów,

  • Wyróżnić swój biznes,

  • Dbać o to, by Twoje produkty / usługi były świeże i odpowiednie dla kleinta,

  • Podnieść wyniki, których potrzebujesz - niezależnie od tego, czy szukasz wzrostu przychodów, generowania potencjalnych klientów czy świadomości marki.

Usłgi e-mail marketingu
z webstrategie.pl

porozmawiaj znami
już dzisiaj

Strategia
    ·  Przegląd konta i raport z działalności,
    ·  Generowanie pomysłów i strategia, które pasują do ogólnej strategii marketingowej.

Raportowanie i analiza kampanii
    ·  Indywidualny przegląd skuteczności kampanii,
    ·  Comiesięczne raportowanie w porównaniu z KPI.

Zarządzanie kampanią e-mail
    ·  Twórz i wysyłaj zwykłe kampanie,
    ·  Segmentacja odbiorców, 
    ·  Automatyzacja marketingu, 
    ·  Zdefiniowany proces zapewnienia jakości,
    ·  Testy przeglądarki i skrzynki odbiorczej na różnych urządzeniach,
    ·  Testowanie spamu Testy podziału A / B, 
    ·  Testowanie i optymalizacja tematu, 
    ·  Wybór optymalnego czasu na wysłanie wiadomości e-mai,l
    ·  Dokładne śledzenie, 
    ·  Higiena danych e-mail i zarządzanie listami Personalizacja.

Projektowanie i rozwój
    ·  Kreatywna recenzja Copywriting,
    ·  Wireframing, 
    ·  Kreatywne projektowanie i budowanie, 
    ·  Elastyczne kompilacje.

do cholery!
o czym oni mówią?

Wiemy, że żargon branżowy może czasem być trudny do zrozumienia.
Aby uzyskać ostateczną listę terminologi branżowych od A-Z, zapoznaj się z naszym słownikiem marketingu cyfrowego.