menu

Poczta e-mail stanowi istotną część strategii marketingowej online, bez względu na to, czy jesteś dużą czy małą firmą. Przy ponad 280 miliardach e-maili wysyłanych każdego dnia, jest to zdecydowanie jeden z kanałów marketingowych, którego nie należy ignorować.

 

email marketing webstrategieZaangażuj swoich klientów, jak nigdy dotąd

Jeśli masz świetny produkt lub usługę, będziesz chciał powiedzieć o tym klientom. Pomyśl o e-mail marketingu jako o megafonie, który ci to umożliwia.

Niezależnie od tego, czy jest to B2C czy B2B, dzięki kampaniom pomożemy Ci osiągnąć większy sukces marketingowy. Możemy również pomóc Ci zachować zgodność z RODO. 

Jeśli dopiero zaczynasz korzystać z e-mail marketingu, możemy sprawdzić Twoje potrzeby. Jeśli potrzebujesz pomocy w zarządzaniu kampaniami, projektowaniu, segmentacji lub automatyzacji marketingu i ulepszaniu ich, skontaktuj się z nami, aby dowiedzieć się, jak możemy pomóc. Zapewniamy elastyczną usługę reklamową e-mail, która może rosnąć wraz z Tobą i jest zarządzana przez naszych doświadczonych specjalistów.

 

Właściwie podzielona na segmenty i profesjonalnie zarządzana kampania e-mail pomoże Ci:

  • Docierać i angażować docelowych odbiorców,

  • Budować zaufanie i lojalność klienta,

  • Wyróżnić swój biznes,

  • Dbać o to, by Twoje produkty / usługi były świeże i odpowiednie dla kleinta,

  • Podnieść wyniki, których potrzebujesz - niezależnie od tego, czy szukasz wzrostu przychodów, generowania potencjalnych klientów czy zwiększenia świadomości marki.

Auto­ma­ty­zacja e-mail marke­tingu z webstra­tegie. pl

porozmawiaj z nami
już dzisiaj

Strategia
    ·  Przegląd konta i raport z działalności,
    ·  Generowanie pomysłów i strategia, które pasują do ogólnej strategii marketingowej.

Raportowanie i analiza kampanii
    ·  Indywidualny przegląd skuteczności kampanii,
    ·  Comiesięczne raportowanie w porównaniu z KPI.

Zarządzanie kampanią e-mail
    ·  Twórz i wysyłaj zwykłe kampanie,
    ·  Segmentacja odbiorców, 
    ·  Automatyzacja marketingu, 
    ·  Zdefiniowany proces zapewnienia jakości,
    ·  Testy przeglądarki i skrzynki odbiorczej na różnych urządzeniach,
    ·  Testowanie spamu Testy podziału A / B, 
    ·  Testowanie i optymalizacja tematu, 
    ·  Wybór optymalnego czasu na wysłanie wiadomości e-mail, 
    ·  Dokładne śledzenie, 
    ·  Higiena danych e-mail i zarządzanie listami,
    ·  Personalizacja.

 

Projektowanie i rozwój
    ·  Kreatywna recenzja Copywriting,
    ·  Wireframing, 
    ·  Kreatywne projektowanie i budowanie, 
    ·  Elastyczne kompilacje.

do cholery!
o czym oni mówią?

Wiemy, że żargon branżowy może czasem być trudny do zrozumienia.
Aby uzyskać ostateczną listę terminologii branżowych od A-Z, zapoznaj się z naszym słownikiem marketingu cyfrowego.