menu

Około 42% populacji regularnie korzysta z mediów społecznościowych. Jest to duża liczba ludzi, do których możesz dotrzeć. W mediach społecznościowych istnieje wiele możliwości dla Twojej firmy, wystarczy wiedzieć, jak je odblokować.

 

social media webstrategieAktywność na platformach społecznościowych to coś więcej niż publikowanie sporadycznych aktualizacji statusu i postów. Wiele marek w mediach społecznościowych jest w stanie nawiązać relacje z odbiorcami docelowymi, które budują prawdziwe zaufanie. Może to zmienić klientów w ambasadorów marki, którzy są gotowi pomóc Twojej firmie czymś więcej poza kupowaniem produktów lub korzystaniem z Twoich usług.

 

Opracowanie strategii mediów społecznościowych

Tworzymy sensowną strategię społeczną w oparciu o cele i wskaźniki, które mają dla Ciebie największe znaczenie. Obejmuje to pomoc w zwiększeniu zaangażowania marki, tworzeniu wysokiej jakości potencjalnych klientów lub zwiększaniu liczby konwersji.

 

 

Badania i audyt

Sprawdzamy i oceniamy poprzednie działania na istniejących kontach społecznościowych, aby uzyskać wgląd w naszą strategię kierowania na odbiorców. Sprawdzamy również, które platformy społecznościowe są odpowiednie dla Twojej firmy i przeprowadzamy szczegółowe badania dotyczące zainteresowań i zachowań użytkowników.

 

Zasoby społecznościowe i tworzenie treści

Do tworzenia zasobów i treści w mediach społecznościowych stosujemy podejście „testuj i ucz się”. Pomaga to ustalić, które formaty i typy kreacji osiągają dodatni ROAS i zwiększają współczynniki konwersji. Nasi specjaliści od treści i projektowania są wykwalifikowani w tworzeniu różnorodnych treści dostosowanych do potrzeb. Te typy treści obejmują:

  •    Treść wideo,

  •    Zdjęcia,

  •    Artykuły,

  •    Przewodniki,

  •    Infografika.

 

Korzystanie ze sprawdzonych strategii i technik może przynieść odpowiednie, mierzalne cele i pomóc w rozwoju firmy poprzez:

  •    Zwiększanie świadomości marki i reputacji,

  •    Przyciąganie wysokiej jakości ruchu internetowego,

  •    Generowanie potencjalnych klientów,

  •    Zwiększanie sprzedaży,

  •    Generowanie znacznego zwrotu z inwestycji.

 

Korzystając z zaawansowanego kierowania na Facebooku, Twitterze, LinkedIn, YouTube itp. Możesz dotrzeć do odbiorców w większej liczbie miejsc niż kiedykolwiek wcześniej.

  

Kampanie w social media
z webstrategie.pl

porozmawiaj z nami
już dzisiaj

Dotrzyj do odbiorców
Istnieje ponad 3 miliardy aktywnych użytkowników na Facebooku, Instagramie, Youtubie i Twitterze. Daje to fantastyczną okazję do nawiązania kontaktu zarówno z obecnymi, jak i potencjalnymi klientami. Oprócz dotarcia do odbiorców media społecznościowe dają również możliwość nawiązania z nimi kontaktu na poziomie emocjonalnym.

Zwiększ sprzedaż
Ekologiczny i płatny marketing w mediach społecznościowych może być świetnym sposobem na zwiększenie sprzedaży dla Twojej firmy. Kluczem jest możliwość wysyłania odpowiednich, zniewalających i ukierunkowanych informacji do klientów. Media społecznościowe pozwalają robić wszystkie te trzy rzeczy w bardzo skuteczny sposób.

Wyślij ruch do swojej witryny
Jeśli uruchamiasz usługę lub produkt, albo próbujesz pomóc klientom, prawdopodobnie udostępnisz informacje w serwisach społecznościowych. Marketing w mediach społecznościowych doskonale nadaje się do pokazywania klientom odpowiednich treści i zachęcania ich do przejścia do Twojej witryny. Co więcej, ruch, który wysyłasz do swojej witryny jest często większy w podróży klienta niż typowy ruch. W końcu są to osoby, które już zdecydowały się na interakcję i regularne otrzymywanie aktualizacji od Twojej marki.

Popraw świadomość marki
Zwiększenie świadomości marki dla Twojej firmy jest jedną z największych zalet marketingu w mediach społecznościowych. W rzeczywistości 91% marketerów zauważyło wzrost widoczności z zaledwie kilku godzin pracy w mediach społecznościowych tygodniowo. Świadomość marki jest naprawdę ważnym aspektem marketingu, ponieważ pomaga ludziom zapamiętać i zaufać Twojej marce. Silna świadomość marki może sprawić, że klienci będą używać jej bez świadomej decyzji.

do cholery!
o czym oni mówią?

Wiemy, że żargon branżowy może czasem być trudny do zrozumienia.
Aby uzyskać ostateczną listę terminologii branżowych od A-Z, zapoznaj się z naszym słownikiem marketingu cyfrowego.

Ta strona używa plików Cookies.

Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce.

Zrozumiałem