menu

Rozumiemy znaczenie danych w dzisiejszym świecie. Analizujemy dane, aby dostarczyć cennych informacji, żeby kampanie naszych klientów były bardziej ukierunkowane i inteligentne, co ostatecznie przekłada się na wyniki.


analityka internetowa webstrategieAnalityka, która napędza podejmowanie decyzji

Popraw swoją wydajność dzięki prawdziwym spostrzeżeniom Każda odrobina danych, które gromadzisz, może odblokować wiedzę potrzebną do poprawy wydajności biznesowej i uzyskania przewagi nad konkurencją. Jeśli nie gromadzisz i co najważniejsze nie analizujesz, to widzisz tylko połowę obrazu.

Zdolność do analizy i poprawy wydajności ma zasadnicze znaczenie dla dalszego sukcesu cyfrowych kampanii marketingowych. W dzisiejszym środowisku bogatym w dane mamy dostęp do większej ilości informacji niż kiedykolwiek. Ściśle współpracujemy z Tobą, aby zrozumieć, co chcesz osiągnąć z danych, a następnie rzucić światło na spostrzeżenia, które mają dla Ciebie istotne znaczenie.

 

Dane zapewniają wgląd, który może poprawić wyniki marketingowe. Nasze usługi analityki internetowej zostały zaprojektowane tak, aby zapewnić Ci wiedzę potrzebną do podejmowania właściwych decyzji marketingowych. Od dostarczania właściwych wiadomości do właściwych klientów, po zwiększenie współczynnika konwersji i generowania przychodów online.

Popraw swoją wydaj­ność
z webstra­tegie. pl

porozmawiaj z nami
już dzisiaj

Menedżer tagów Google
Przejmij kontrolę nad swoją witryną. Menedżer tagów Google ułatwia dodawanie fragmentów kodu do witryny. Niezależnie od tego, czy chcesz dodać niestandardowy kod HTML, czy śledzić potencjalnych klientów witryny, pliki do pobrania, kliknięcia lub zaangażowanie wideo, pomożemy Ci w pełni wykorzystać tę popularną platformę.

Śledzenie celów, konfiguracja i kluczowe wskaźniki wydajności
Przełożenie wyników cyfrowych na prawdziwy sukces biznesowy może być trudne. Nie tylko możemy skonfigurować Twoje KPI do dokładnego śledzenia i raportowania w Google Analytics, ale możemy doradzić Ci w obliczaniu cyfrowego ROI, zrozumieniu podróży użytkowników i wyborze odpowiednich celów cyfrowych dla Twojej marki.

Niestandardowe filtrowanie danych
Ogromne ilości cennych informacji można uzyskać segmentując odpowiednio dane gromadzone przez Google Analytics. Często zaniedbywane niestandardowe filtrowanie danych może zapewnić Twojej marce przewagę, jeśli chodzi o zrozumienie odbiorców. Zapewniamy, że Twoje Analytics jest najlepiej skonfigurowane, aby zapewniać rzeczywisty wgląd w dane cyfrowe.

Zaawansowana konfiguracja Analytics
Chcesz przenieść swoje dane na wyższy poziom, a nawet poza przestrzeń cyfrową? Nasi wewnętrzni programiści i eksperci Analytics mogą dostarczyć niestandardowy kod wymagany do wdrożenia najpotężniejszych narzędzi Google do gromadzenia i analizy danych, takich jak: analityka aplikacji mobilnych, śledzenie na różnych urządzeniach, fizyczna integracja POS, integracja z CRM, testy A / B, kolejne aplikacje protokołu pomiaru Google Analytics.

Implementacja Google Analytics
Narzędzia potrzebne do gromadzenia ważnych danych. Większość marek przychodzi do nas z gotowym Google Analytics. Jest ono jednak niewiarygodne, często natrafiamy na niepoprawne lub niewłaściwie skonfigurowane konta Analytics. Aby maksymalnie wykorzystać to potężne narzędzie konieczna jest poprawna implementacja. Oto kilka rzeczy, które uwzględniamy w typowej implementacji Google Analytics: śledzenie formularzy, śledzenie zdarzeń, konfiguracja celu / konwersji, integracja z Google Ads, filtry IP ruchu wewnętrznego, śledzenie subdomen, śledzenie przychodów eCommerce, wewnętrzne śledzenie wyszukiwania w witrynie, konfigurowanie pulpitów nawigacyjnych Google Analytics, niestandardowe raporty Analytics, filtrowanie ruchu spam / bot / ghost, niestandardowe segmenty.

do cholery!
o czym oni mówią?

Wiemy, że żargon branżowy może czasem być trudny do zrozumienia.
Aby uzyskać ostateczną listę terminologii branżowych od A-Z, zapoznaj się z naszym słownikiem marketingu cyfrowego.