menu

Zoptymalizuj doświadczenia! Pomagamy Tobie i Twoim użytkownikom uzyskać to, czego potrzebujecie. 

 

audyt ux ui webstrategieNiezależnie od tego, czy jest to Twoja witryna, czy aplikacje cyfrowe, musisz upewnić się, że użytkownicy mogą łatwo znaleźć drogę. Projektowanie i optymalizacja User Experience (UX) usuwa wszystkie przeszkody, ułatwiając klientom kupowanie produktów, korzystanie z systemów i konwersję sprzedaży.

 

Nasze podejście

Utalentowany zespół, zaangażowany w Twój sukces, zapewniający wysokiej jakości projektowanie UX na każdym kroku. Projektujemy systemy od 7 lat, co pozwoliło naszemu zespołowi udoskonalić proces dostarczania audytów, projektów interfejsu użytkownika jak również samych doświadczeń użytkowników. Przestrzegamy ustalonych standardów projektowania, przepływów pracy i wytycznych.

Projektowanie User Experience
z webstrategie.pl

porozmawiaj z nami
już dzisiaj

Badania
Dzięki dogłębnym badaniom stawiamy czoła Twoim odbiorcom. Identyfikujemy ich zachowania i prawdziwe potrzeby, aby odkryć nowe możliwości projektowania. Te spostrzeżenia kształtują cały nasz proces i pomagają nam podejmować świadome decyzje po drodze. Nasze badania obejmują: analize konkurencji, analizę konsumencka, analizę podróży użytkownika.

Wykonanie i analiza
Przenosimy Twój produkt od koncepcji do rzeczywistości. Aby pomóc Ci zmierzyć sukces wdrażamy zaawansowane narzędzia do śledzenia i analizy. Używamy również danych użytkowników "na żywo", aby nadal udoskonalać działanie po uruchomieniu. Pomaga to w "dojrzewaniu" witryny, systemu lub aplikacji, zapewniając długoterminowy zwrot z inwestycji.

Modele interfejsu użytkownika
Modele szkieletowe pomagają rozwiązywać problemy z użytecznością, budować funkcjonalność i interakcje. To szkielet podróży użytkownika, który zostanie przetestowany i dostosowany do ich potrzeb. Na podstawie naszych badań, najnowszych innowacji projektowych i twoich potrzeb tworzymy ramy, które możemy wykorzystać do zbadania wszystkich możliwości projektowych.

Projektowanie interakcji
Drobne szczegóły mogą sprawić, że coś się zmieni w cyfrowej jakości. Przemyślane interakcje mogą zaskoczyć i zachwycić ludzi, jednocześnie umożliwiając im osiągnięcie celów. Koncentrujemy się na tym, w jaki sposób "małe chwile" pomagają stworzyć dobrze zaprojektowane wrażenia. Łącząc właściwe słowa z odpowiednimi kolorami i punktami zaangażowania, upewniamy się, że każda czynność jest intuicyjna i przynosi satysfakcję.

Prototypowanie i testowanie użytkownika
Interaktywne prototypy są prezentowane, aby przekazać Ci naszą wizję projektowania. Po drodze użytkownicy testują różne wersje, a my kontynuujemy iterację, aby dostarczyć udany produkt zorientowany na użytkownika.

do cholery!
o czym oni mówią?

Wiemy, że żargon branżowy może czasem być trudny do zrozumienia.
Aby uzyskać ostateczną listę terminologii branżowych od A-Z, zapoznaj się z naszym słownikiem marketingu cyfrowego.