menu

Nasz proces audytu Google Analytics obejmuje ocenę wszystkich aspektów konfiguracji i przekazanie zaleceń dotyczących tego, jak możesz go używać, aby uzyskać cenniejsze informacje z danych.

 

audyt google analytics webstrategie
Przenieś swoją analizę na wyższy poziom

Dogłębny audyt nie tylko pozwala zrozumieć, gdzie brakuje cennego wglądu, poprawia zaufanie do danych, a także umożliwia dostęp do informacji, które wpłyną na podejmowanie skutecznych działań opartych na danych.

Webstrategie.pl rozumiją, że Twoje konto Analytics musi działać zgodnie z miejscem, w którym znajduje się Twoja firma dzisiaj, a nie kilka lat temu. Nasz dogłębny audyt Analytics pomaga zapewnić przejrzystość danych - mówimy w Twoim języku i sprawimy, że złożone mechnizmy staną się łatwe do strawienia.

Pogłę­biony audyt G. Analy­tics z webstra­tegie. pl

porozmawiaj z nami
już dzisiaj

Struktura konta
Sprawdzimy, jak skonfigurowano Twoje konto, usługi i widoki, proponując ulepszenia.

Filtry
Sprawdzimy, jak działają Twoje filtry (o ile występują). Jeśli nie zostaną użyte żadne filtry, wydamy odpowiednie zalecenia. Kontrole będą obejmować filtrowanie ruchu spamowego i adresy IP.

Podstawowe ustawienia
Przejdziemy i sprawdzimy, czy wszystkie podstawowe ustawienia są poprawnie skonfigurowane - na przykład wewnętrzne śledzenie wyszukiwania. Zaskakujące jest to, jak często są one pomijane!

Grupowanie treści i kanałów
Sprawdzimy, czy skonfigurowano grupowanie treści i wydamy zalecenia dotyczące ich wdrożenia lub poprawy. Podamy również zalecenia dotyczące domyślnych grupowań kanałów.

Brakujące dane
Czy zauważyłeś wiele (nie ustawionych) lub (innych) pól pojawiających się w raportach? Brakujące dane mogą stanowić duży problem, a jeśli zaczną stanowić dużą część Twojego ruchu, zobaczysz tylko cześć całego obrazu.

Śledzenie e-commerce
Jeśli Twoje transakcje i przychody nie pokrywają się z rzeczywistą wydajnością firmy, ten krok ma kluczowe znaczenie. Możemy zbadać, dlaczego dochodzi do niewspółosiowości i nakreślić, jakie działania możesz podjąć, aby temu zapobiec w przyszłości.

Konfiguracja zdarzenia i celu
Sprawdzimy wydarzenia i cele, które są śledzone w Analytics. Zapewnimy, że cele sa trafne i działają poprawnie oraz to czy nie są nadużywane.

do cholery!
o czym oni mówią?

Wiemy, że żargon branżowy może czasem być trudny do zrozumienia.
Aby uzyskać ostateczną listę terminologii branżowych od A-Z, zapoznaj się z naszym słownikiem marketingu cyfrowego.