Dogłębny audyt nie tylko pozwala zrozumieć, gdzie brakuje cennego wglądu, poprawia zaufanie do danych, a także umożliwia dostęp do informacji, które wpłyną na podejmowanie skutecznych działań opartych na danych.
Webstrategie.pl rozumiją, że Twoje konto Analytics musi działać zgodnie z miejscem, w którym znajduje się Twoja firma dzisiaj, a nie kilka lat temu. Nasz dogłębny audyt Analytics pomaga zapewnić przejrzystość danych - mówimy w Twoim języku i sprawimy, że złożone mechnizmy staną się łatwe do strawienia.
Pogłębiony audyt G. Analytics z webstrategie. pl
Struktura konta
Sprawdzimy, jak skonfigurowano Twoje konto, usługi i widoki, proponując ulepszenia.
Filtry
Sprawdzimy, jak działają Twoje filtry (o ile występują). Jeśli nie zostaną użyte żadne filtry, wydamy odpowiednie zalecenia. Kontrole będą obejmować filtrowanie ruchu spamowego i adresy IP.
Podstawowe ustawienia
Przejdziemy i sprawdzimy, czy wszystkie podstawowe ustawienia są poprawnie skonfigurowane - na przykład wewnętrzne śledzenie wyszukiwania. Zaskakujące jest to, jak często są one pomijane!
Grupowanie treści i kanałów
Sprawdzimy, czy skonfigurowano grupowanie treści i wydamy zalecenia dotyczące ich wdrożenia lub poprawy. Podamy również zalecenia dotyczące domyślnych grupowań kanałów.
Brakujące dane
Czy zauważyłeś wiele (nie ustawionych) lub (innych) pól pojawiających się w raportach? Brakujące dane mogą stanowić duży problem, a jeśli zaczną stanowić dużą część Twojego ruchu, zobaczysz tylko cześć całego obrazu.
Śledzenie e-commerce
Jeśli Twoje transakcje i przychody nie pokrywają się z rzeczywistą wydajnością firmy, ten krok ma kluczowe znaczenie. Możemy zbadać, dlaczego dochodzi do niewspółosiowości i nakreślić, jakie działania możesz podjąć, aby temu zapobiec w przyszłości.
Konfiguracja zdarzenia i celu
Sprawdzimy wydarzenia i cele, które są śledzone w Analytics. Zapewnimy, że cele sa trafne i działają poprawnie oraz to czy nie są nadużywane.